Εύα (Βούλα) Μάστορη

˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•˙✿✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•˙✿✿˙•٠•●♥

Συγγραφέας παιδικών & εφηβικών βιβλίων

˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•˙✿✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•˙✿✿˙•٠•●♥ ٠

Ιστολόγιο με απόψεις για την παιδική λογοτεχνία, βιβλία, κριτικές/παρουσιάσεις βιβλίων της Εύας Μάστορη, σχολικές επισκέψεις, προτάσεις προώθησης φιλαναγνωσίας, φωτογραφίες...

.

.

*

˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•˙✿✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•˙✿✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•✿•●♥●•٠

Σάββατο 21 Αυγούστου 2010

"Το ημερολόγιο της Άννας Φρανκ"

"Το ημερολόγιο της Άννας Φρανκ" είναι το πρώτο βιβλίο που διάβασα στην εφηβεία μου και με σημάδεψε ανεξίτηλα. Ξεκίνησα αμέσως να γράφω το δικό μου ημερολόγιο και, όταν έγραψα το πρώτο δικό μου μυθιστόρημα, βάφτισα την ηρωίδα μου Άννα και ήταν ένα κορίτσι που έγραφε κι αυτό ημερολόγιο. Τα θυμήθηκα όλα αυτά σήμερα που έτυχε να βρω ένα βίντεο με κινούμενα σχέδια για την Άννα Φρανκ της εφηβείας μου. Σας το παραθέτω:


Δεν υπάρχουν σχόλια: