Εύα (Βούλα) Μάστορη

˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•˙✿✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•˙✿✿˙•٠•●♥

Συγγραφέας παιδικών & εφηβικών βιβλίων

˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•˙✿✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•˙✿✿˙•٠•●♥ ٠

Ιστολόγιο με απόψεις για την παιδική λογοτεχνία, βιβλία, κριτικές/παρουσιάσεις βιβλίων της Εύας Μάστορη, σχολικές επισκέψεις, προτάσεις προώθησης φιλαναγνωσίας, φωτογραφίες...

.

.

*

˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•˙✿✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•˙✿✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•✿•●♥●•٠

Πέμπτη, 1 Μαρτίου 2012

Στο Δημοτικό του Λεωνιδίου

 Στις 28 Φεβρουαρίου επισκέφτηκα τη Β΄ τάξη δημοτικού στο Λεωνίδιο με το πρόγραμμα φιλαναγνωσίας του ΕΚΕΒΙ και με την ευκαιρία αυτή είδα όλες τις τάξεις του σχολείου παρατείνοντας την επίσκεψη για μία ημέρα, κατόπιν παρακλήσεως του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων, οι οποίοι κάλυψαν και τα έξοδα της δεύτερης μέρας. Υπεύθυνη του προγράμματος φιλαναγνωσίας στο σχολείο είναι η Γεωργία Καπετανάκη, μία νεαρή κυρία, η οποία και φρόντισε η παραμονή μου εκεί να είναι όσο το δυνατόν πιο αποδοτική. Συνεργάστηκε άψογα με τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς και το αποτέλεσμα ήταν πέρα από κάθε προσδοκία! Είδα παιδιά να αγαπούν το βιβλίο και να χαίρονται πραγματικά που γνώριζαν από κοντά ένα δημιουργό του. Μακάρι όλοι οι εκπαιδευτικοί που εμπλέκονται σ' αυτό το πρόγραμμα φιλαναγνωσίας του ΕΚΕΒΙ να μεταδίδουν την αγάπη τους προς το βιβλίο όπως έκαναν αυτοί οι συνάδελφοί τους στο Λεωνίδιο!
Με μια ομάδα παιδιών της Γ' & Δ΄ τάξης που έφτιαξαν αερικά και μανιταρόσπιτα (από το βιβλίο "Ψυλλοελένη")
 "Θέλω και μία δική μας φωτογραφία να βγάλουμε. Γίνεται;" με ρώτησε η όμορφη γαλανομάτα στα δεξιά μου, αφού είχε γίνει η σκιά μου δυο μέρες εκεί. Και φυσικά δεν της χάλασα το χατίρι (στ' αριστερά μου, η κολλητή της).
 Με παιδιά της Ε' τάξης
Με παιδιά της ΣΤ΄ τάξης
H αφίσα για τη συνάντησή μου με γονείς. Μια συνάντηση όπου την πρώτη και τελευταία λέξη είχε η έμφυτη αίσθηση της φιλοξενίας.


Δεν υπάρχουν σχόλια: