Εύα (Βούλα) Μάστορη

˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•˙✿✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•˙✿✿˙•٠•●♥

Συγγραφέας παιδικών & εφηβικών βιβλίων

˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•˙✿✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•˙✿✿˙•٠•●♥ ٠

Ιστολόγιο με απόψεις για την παιδική λογοτεχνία, βιβλία, κριτικές/παρουσιάσεις βιβλίων της Εύας Μάστορη, σχολικές επισκέψεις, προτάσεις προώθησης φιλαναγνωσίας, φωτογραφίες...

.

.

*

˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•˙✿✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•˙✿✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•✿•●♥●•٠

Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

H "Γυναίκα μπονσάι" στην Άμφισσα


Μια άποψη από το ακροατήριο.
Στις 28 Μαρτίου είχα τη χαρά να κάνω παρουσίαση του βιβλίου μου "Γυναίκα μπονσάι" στην Άμφισσα, στον τόπο όπου έζησα τα παιδικά μου χρόνια. 
Δεξιά μου η Ηλιάνα Ψιμούλη και αριστερά μου η Αναστασία Μαργώνη.
Είχα την τύχη την οργάνωση να την αναλάβει μια παλιά αναγνώστρια των παιδικών μου βιβλίων, μια νεαρή φιλόλογος, η Ηλιάνα Ψιμούλη, η οποία, καίτοι πρωτόπειρη, έβαλε τα γυαλιά σε παλαίμαχους διοργανωτές παρόμοιων εκδηλώσεων. Επίσης είχα την τύχη αποσπάσματα του βιβλίου μου να διαβάσει μια βιβλιοπώλισσα, η Αναστασία Μαργώνη, την οποία θα ζήλευε κάθε ταλαντούχος ηθοποιός.
Οι δύο άντρες που διακρίνονται στο βάθος είναι ο Χρήστος και ο Κολιός της αγοροπαρέας που αναφέρω στο "Αυγουστιάτικο φεγγάρι"!

 Ήταν μια ευτυχισμένη βραδιά γεμάτη γλυκιές αναμνήσεις, βιβλιοφιλική ατμόσφαιρα, συγκίνηση και αισιοδοξία σε πείσμα της μιζέριας που προσπαθεί να μας καταλάβει κατά κράτος. Εμείς όλοι εκεί κάναμε αντίσταση με ένα βιβλίο.






Δεν υπάρχουν σχόλια: