Εύα (Βούλα) Μάστορη

˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•˙✿✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•˙✿✿˙•٠•●♥

Συγγραφέας παιδικών & εφηβικών βιβλίων

˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•˙✿✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•˙✿✿˙•٠•●♥ ٠

Ιστολόγιο με απόψεις για την παιδική λογοτεχνία, βιβλία, κριτικές/παρουσιάσεις βιβλίων της Εύας Μάστορη, σχολικές επισκέψεις, προτάσεις προώθησης φιλαναγνωσίας, φωτογραφίες...

.

.

*

˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•˙✿✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•˙✿✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•✿•●♥●•٠

Δευτέρα 14 Μαΐου 2012

Με την Αϊρίνη, την Ελληνογιαπωνέζα εγγονή μου

Την πρώτη φορά που πήγα στην Ιαπωνία γύρισα με υλικό που αποτέλεσε το μεγαλύτερο μέρος ενός βιβλίου μου, το οποίο και κυκλοφόρησε πρόσφατα, το "Γυναίκα μπονσάι". Τη δεύτερη φορά (Απρίλιος 2012) γύρισα πίσω αφήνοντας εκεί μέρος από την καρδιά μου - την εγγονή μου Αϊρίνη. Την προτελευταία μέρα της παραμονής μου εκεί την περάσαμε σε έναν γιαπωνέζικο κήπο.





Δεν υπάρχουν σχόλια: