Εύα (Βούλα) Μάστορη

˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•˙✿✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•˙✿✿˙•٠•●♥

Συγγραφέας παιδικών & εφηβικών βιβλίων

˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•˙✿✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•˙✿✿˙•٠•●♥ ٠

Ιστολόγιο με απόψεις για την παιδική λογοτεχνία, βιβλία, κριτικές/παρουσιάσεις βιβλίων της Εύας Μάστορη, σχολικές επισκέψεις, προτάσεις προώθησης φιλαναγνωσίας, φωτογραφίες...

.

.

*

˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•˙✿✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•˙✿✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•✿•●♥●•٠

Σάββατο 26 Ιανουαρίου 2013

Από τη σελίδα μου στο φέισμπουκ και σήμερα...


  • Kyriaki Savvidou Kapitzi Καλημερα!!εμεις τα περασαμε αυτα...χωρις να ξερουμε ουτε την λεξη εφηβεια...που η πολυτελεια ..του τι θελω..καλο Σ/Κ.!!
  • Μαρία Μίλκα Καλημέρα, Βούλα μου! Αυτό το βιβλίο ενδιαφέρει και τα κορίτσια...να μάθουν, επιτέλους, τι ψιθυρίζουν τ΄ αγόρια μεταξύ τους! Βούλα μου, θα το πάω ακόμα πιο μακριά, μακάρι τέτοια βιβλία να υπήρχαν και στην εποχή μας!
     
  • Δέσποινα Κοκκίνου Η ουσία βρίσκεται στην προσπάθεια πραγματοποίησης των "θέλων" μας....... καλημέρα στην πρωινή παρέα... Βούλα μου πολλά φιλιά.... 
  • ΜΑΤΙΝΑ ΤΑΒΟΥΛΑΡΕΑ το αγαπημένο βιβλίο τού γυιού μου!
  • Katerina Arathymou Kαλημέρα!!! Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές! Μακάρι να μας συνέβαινε κάτι τέτοιο και ως γονείς, αλλά και ως εκπαιδευτικοί εφήβων. Πόσα θα αξιολογούσαμε αλλιώς....

Δεν υπάρχουν σχόλια: