Εύα (Βούλα) Μάστορη

˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•˙✿✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•˙✿✿˙•٠•●♥

Συγγραφέας παιδικών & εφηβικών βιβλίων

˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•˙✿✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•˙✿✿˙•٠•●♥ ٠

Ιστολόγιο με απόψεις για την παιδική λογοτεχνία, βιβλία, κριτικές/παρουσιάσεις βιβλίων της Εύας Μάστορη, σχολικές επισκέψεις, προτάσεις προώθησης φιλαναγνωσίας, φωτογραφίες...

.

.

*

˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•˙✿✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•˙✿✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•✿•●♥●•٠

Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2013

Το ΕΚΕΒΙ μπορεί να έκλεισε, αλλά οι επισκέψεις στα σχολεία συνεχίζονται!!!



Αγρίνιο 13-16 Φεβρουαρίου 2013

Ένα όμορφο ταξίδι στη γενέτηρά μου, το Αγρίνιο, όπου επισκέφτηκα δύο σχολεία, παρουσιάστηκε το βιβλίο μου "Γυναίκα μπονσάι" και μίλησα με μικρούς αναγνώστες μου που ήρθαν από όλη την πόλη (και το Παναιτώλιο) για να με ακούσουν να τους λέω "Πώς έγινε η μαμά συγγραφέας"... Και όλα αυτά έγιναν χάρη στον εκδότη μου ΠΑΤΑΚΗ και στο βιβλιοπωλείο Βιβλιοτρόπιο. Διότι ο πολιτισμός πρέπει να νικήσει την οικονομική ύφεση! Τελεία!!!

Μου χαρίζει το παλάτι της νεράιδας των δοντιών που έφτιαξε εμπνευσμένη από το βιβλίο μου "Το κουνιστό δόντι της Φρύνης".

Το βράδυ που έγινε η παρουσίαση του βιβλίου μου "Γυναίκα μπονσάι" στο βιβλιοπωλείο Βιβλιοτρόπιο. Με τα παιδιά του γυμνασίου Παναιτωλίου που ήρθαν να γνωριστούμε κι από κοντά (η πρώτη μας γνωριμία έγινε μέσω Skype).

Με τη φίλη από το φέισμπουκ Infada Spain, το βράδυ που έγινε η παρουσίαση του βιβλίου μου "Γυναίκα μπονσάι" στο βιβλιοπωλείο Βιβλιοτρόπιο.

Το βράδυ που έγινε η παρουσίαση του βιβλίου μου "Γυναίκα μπονσάι" στο βιβλιοπωλείο Βιβλιοτρόπιο. Με την αντιδήμαρχο Ντίνα Κατσαρή που παρουσίασε το βιβλίο και τη Ματίνα Δάμπλια, την ιδιοκτήτρια του Βιβλιοτρόπιου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: