Εύα (Βούλα) Μάστορη

˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•˙✿✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•˙✿✿˙•٠•●♥

Συγγραφέας παιδικών & εφηβικών βιβλίων

˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•˙✿✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•˙✿✿˙•٠•●♥ ٠

Ιστολόγιο με απόψεις για την παιδική λογοτεχνία, βιβλία, κριτικές/παρουσιάσεις βιβλίων της Εύας Μάστορη, σχολικές επισκέψεις, προτάσεις προώθησης φιλαναγνωσίας, φωτογραφίες...

.

.

*

˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•˙✿✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•˙✿✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•✿•●♥●•٠

Κυριακή 29 Αυγούστου 2010

Το πρώτο μου βιβλίο

Πρώτη έκδοση: Εκδόσεις Ι.Κ. Παπαδόπουλος & Υιός, 1975
Εξώφυλλο-εικονογράφηση: Ραφ. Βογιατζόπουλος
(εξαντλημένο)













Δημοσιεύτηκε το 1975 από τις εκδόσεις Κυριάκου Παπαδόπουλου. Γράφτηκε για το γιο μου Αλέξιο, ο οποίος, για την ιστορία, είναι και η αφορμή που ανακάλυψα την αγάπη μου για τη συγγραφή (αναλυτικά όσο και χιουμοριστικά αυτή η... αφορμή περιγράφεται στο βιβλίο μου «Πώς έγινε η μαμά συγγραφέας», εκδόσεις ΠΑΤΑΚΗΣ, 2010). 

Ήμουν τυχερή στα πρώτα μου βήματα ως συγγραφέας. Βρήκα σχετικά εύκολα τον πρώτο εκδότη που θέλησε να επενδύσει στη γραφή μου και, ευτυχώς για μένα, δικαιώθηκε (το «Με λένε Αλέξη» έγινε μπεστ-σέλερ). Πραγματικά, για να γίνεις συγγραφέας δε φτάνει μόνο να έχεις ταλέντο...

Δεν υπάρχουν σχόλια: