Εύα (Βούλα) Μάστορη

˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•˙✿✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•˙✿✿˙•٠•●♥

Συγγραφέας παιδικών & εφηβικών βιβλίων

˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•˙✿✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•˙✿✿˙•٠•●♥ ٠

Ιστολόγιο με απόψεις για την παιδική λογοτεχνία, βιβλία, κριτικές/παρουσιάσεις βιβλίων της Εύας Μάστορη, σχολικές επισκέψεις, προτάσεις προώθησης φιλαναγνωσίας, φωτογραφίες...

.

.

*

˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•˙✿✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•˙✿✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•✿•●♥●•٠

Σάββατο 28 Αυγούστου 2010

Πώς και γιατί έφτιαξα το ιστολόγιο http://voulamastori-paidika-vivlia.blogspot.com/

Για την ιστορία, υπήρξα η πρώτη συγγραφέας παιδικών κι εφηβικών βιβλίων στην Ελλάδα που απόκτησα επίσημο επαγγελματικό ιστότοπο (www.voulamastori.com). Με τα χρόνια όμως άρχισα να συνειδητοποιώ ότι ήθελα μια ιστοσελίδα όπου θα μπορούσα να έχω άμεση επαφή με τους αναγνώστες μου, μια ιστοσελίδα που να έχει «ερασιτεχνική» εμφάνιση και όχι επαγγελματική, διότι αρέσκομαι να θεωρώ τη συγγραφή ερασιτεχνία –τουλάχιστον όσον αφορά τη δική μου. Ήθελα μια ιστοσελίδα που θα ανέπνεε μαζί μου, θα ήταν έργο δικό μου και θα φιλοξενούσε, εκτός από τις απαραίτητες πληροφορίες γύρω από μένα και το συγγραφικό μου έργο, τις σκέψεις μου, τις εμπειρίες μου από τις επισκέψεις μου σε σχολεία/βιβλιοθήκες ή τις συναντήσεις με αναγνώστες μου, τις παρουσιάσεις βιβλίων μου, να αποκαλύπτει μικρά «μυστικά» στους φίλους μου αναγνώστες γύρω από τη ζωή μου ή τη γένεση των βιβλίων μου, και εκείνοι να μπορούν να τα σχολιάζουν και να επικοινωνούν ελεύθερα μαζί μου. Όλα αυτά δεν ήταν δυνατόν να τα καλύψει, καθώς καταλαβαίνετε, ο επίσημος ιστότοπος που είχα. Έτσι αποφάσισα να φτιάξω τούτο το ιστολόγιο. Πρωτάρα ούσα στην μπλογκόσφαιρα, έπεσα με τα μούτρα στη σχετική μελέτη, περιδιάβηκα ιστολόγια φίλων και γνωστών (έχω ήδη συμπεριλάβει μερικά στο gadget «Όμορφα ιστολόγια που όμορφα διαβάζονται» και θ’ ακολουθήσουν κι άλλα) και μετά άρχισα τη δουλειά. Επεξεργάζομαι τούτο το ιστολόγιο 1 ½ μήνα και νομίζω ότι ήρθε η στιγμή που μπορώ να το ρίξω στην μπλογκόσφαιρα, αν και θα διορθώνεται και θα συμπληρώνεται και, φυσικά, θα ενημερώνεται συχνά με σχετικές αναρτήσεις.
Με φιλικούς χαιρετισμούς
Βούλα Μάστορη

6 σχόλια:

Δημητρης είπε...

Α, μα είναι υπέροχο!! Τα συγχαρητήρια μου! Οπως αρμόζει στημένο! Δείχνει αυτό που είσαι και την μεγάλη σου προσφορά!! Θα το επισκέπτομαι! ΥΓ Οποτε έχεις καιρό, μπορείς να περάσεις και από το δικό μου "σπιτικό" http://www.dkaravasilis.gr Καλή συνέχεια εύχομαι!

Εύα Μάστορη είπε...

Και βέβαια θα σου... ανταποδώσω την επίσκεψη, Δημήτρη! Έτσι γίνεται με τους φίλους, σωστά;

Δέσποινα είπε...

Η διαδικασία δημιουργίας ενός ιστολογίου δεν είναι περίπλοκη, ωστόσο όταν αυτό θες να σε αντιπροσωπεύει γίνεται.Και κάποια στιγμή σε αντιπροσωπεύει πλέον τόσο ώστε δε θες να αλλάξεις ούτε ένα πιξελ. Εύχομαι αυτό να συμβεί και σε σας σύντομα!

Εύα Μάστορη είπε...

Σ' ευχαριστώ πολύ, Δέσποινα!

Τέσυ Μπάιλα είπε...

καλή αρχή!

Εύα Μάστορη είπε...

Ευχαριστώ πολύ, Τέσυ!