Εύα (Βούλα) Μάστορη

˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•˙✿✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•˙✿✿˙•٠•●♥

Συγγραφέας παιδικών & εφηβικών βιβλίων

˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•˙✿✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•˙✿✿˙•٠•●♥ ٠

Ιστολόγιο με απόψεις για την παιδική λογοτεχνία, βιβλία, κριτικές/παρουσιάσεις βιβλίων της Εύας Μάστορη, σχολικές επισκέψεις, προτάσεις προώθησης φιλαναγνωσίας, φωτογραφίες...

.

.

*

˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•˙✿✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•˙✿✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•✿•●♥●•٠

Τρίτη 21 Απριλίου 2015

Αγαπητοί φίλοι μου, εκπαιδευτικοί, μια σοβαρή περιπέτεια στην υγεία μου ανέστειλε όλες τις προγραμματισμένες για εφέτος συναντήσεις/εκδηλώσεις στα σχολεία, βιβλιοθήκες και βιβλιοπωλεία. Λυπάμαι πάρα πολύ που στερήθηκα αυτή την επαφή με τα παιδιά που είχαν διαβάσει βιβλία μου και ήθελαν να γνωριστούμε από κοντά. Όμως υπόσχομαι ότι, αν επαναπροσδιορίσουμε τις ημερομηνίες, θα είμαι εκεί να περάσουμε όμορφα και δημιουργικά, όπως γίνεται πάντα στις συναντήσεις μου με τους αγαοημένους αναγνώστες μου. Μπορείτε από τώρα να επικοινωνείτε μαζί μου διαδικτυακά στο mastoriv@otenet.gr και να οργανώσουμε κάτι για την επόμενη χρονιά! 
Εύα (Ευούλα) Μάστορη

Δεν υπάρχουν σχόλια: