Εύα (Βούλα) Μάστορη

˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•˙✿✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•˙✿✿˙•٠•●♥

Συγγραφέας παιδικών & εφηβικών βιβλίων

˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•˙✿✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•˙✿✿˙•٠•●♥ ٠

Ιστολόγιο με απόψεις για την παιδική λογοτεχνία, βιβλία, κριτικές/παρουσιάσεις βιβλίων της Εύας Μάστορη, σχολικές επισκέψεις, προτάσεις προώθησης φιλαναγνωσίας, φωτογραφίες...

.

.

*

˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿✿˙·٠•●♥ ●●♥●•٠·˙✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•˙✿✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•˙✿✿˙•٠•●♥ ●★●♥●•٠•✿•●♥●•٠

Τετάρτη 13 Μαΐου 2015



Με λένε Εύα Μάστορη
Την Πρώτη Μαρτίου 2015  άρχισε η Μεγάλη Περιπέτεια, που σηματοδότησε την αναγέννησή μου, αρχίζοντας την Αλλαγή μου κατά ένα μαγικό τρόπο,

   Στις 16 Μαρτίου  2015 έγινε η δραματική επέμβαση στον εγκέφαλό μου και πέρασα  στην “άλλη πλευρά».  Όμως επέστρεψα!!!!  -- επίσης μαγικά  από τον έναν κόσμο στον άλλον. Μετά ως νέος άνθρωπος από κάθε άποψη ξαναβαφτίστηκα Εύα διαλέγοντας η ίδια πλέον το όνομά μου και παίρνοντας τρία γράμματα από το παλιό βαφτιστικό μου.
   Άφησα το παλιό όνομα στο παρελθόν μου, το οποίο θα είναι πάντα πατρίδα μου, αλλά είμαι αποφασμένη να ταξιδέψω στο μέλλον που ξανοίγεται μπροστά μου ζώντας κι απολαμβάνοντας την κάθε στιγμή του παρόντος.
  Είμαι η Εύα Μάστορη, λοιπόν (το Μάστορη το κρατώ σφικτά, γιατί είναι το επώνυμου εκείνου).

Δεν υπάρχουν σχόλια: